NAVEGANT AMB EL CELEBRITY ECLIPSE

10 octubre, 2018

Ja hem tornat del creuer i tenim moltes ganes d’explicar-vos com han transcorregut els dies de navegació, de treball i també de plaer.

VIDEO CELEBRITY

Com us explicàvem en l’anterior post estem celebrant el 20è aniversari d´Art en seda.

I estem molt contentes d’haver tingut aquesta oportunitat tan emocionant de passejar les nostres sedes per tot el mediterrani.

Primer de tot volem agrair a l’empresa Starboard i a Celebrity Eclipse per convidar-nos a realitzar aquesta aventura. Ha estat realment un plaer treballar en les condicions que ho hem fet i vull des d’aquí agrair també tot l’entusiasme i col·laboració que hem rebut de l’equip del shop store.

Vam sortir de Barcelona el dia 11 de setembre i vam arribar al mateix port el dia 23. Vam entrar al vaixell i el primer va ser rebre’ns amb un copa! Doncs vam iniciar l’aventura brindant, clar que si!

El primer port va ser València.

Vam passejar pel centre de la ciutat i ens vam deixar sorprendre per tots els seus encants. M’hagués agradat tornar a visitar la Ciutat de les Arts però no va ser possible. El que si vam poder fer va ser donar-nos un descans en l’orxateria Santa Caterina i vam poder degustar un boníssim granissat d´orxata i el típic fartó.

A prop de València és on tenim els nostres col·laboradors que ens monten la fusta de perera a les nostres sedes per convertir-les en ventalls. Això és tot un ofici i aquí són els reis.

De València vam anar a Alacant, aquesta ciutat presidida pel Castell de Santa Bàrbara i per les platges. A prop del port hi havia una fira d’artesania que ens va agradar visitar. L’aigua del mar estava en el punt just que m’encanta.

De tornada al vaixell vam menjar i vam descansar a les hamaques al voltant de la piscina.

Quan el vaixell deixava el port és quan començava la nostra feina a la botiga i amb el Trunk Show.

D’ Alacant vam anar a Gibraltar on no havíem estat mai.

Lloc peculiar per ser territori anglès dins de la península espanyola. Passejant pels carrers es respirava una barreja de cultures i llengua.

L’espanglish que li diuen és un anglès amb accent andalús que és divertit de sentir.

Com que teníem unes hores per conèixer Gibraltar ens vam apuntar a fer un recorregut en un cotxe que ens va portar a fer un circuit pel Parc natural. Va ser super interessant visitar la Cova de Sant Miguel que està molt ben conservada. Les nostres sedes es van fer selfis entre estalactites i estalacmites, la qual cosa vam posar color a un lloc amb poca llum. Molt divertit!

El recorregut per la muntanya és d’uns 7 km. A mesura que vam anar pujant vam començar a trobar els micos que viuen de forma lliure a la muntanya. Era justament l’època de la criança i vam poder veure diversos nadons protegits per les seves famílies.

La Gemma va treure un plàtan de la borsa i abans d’acabar-lo de treure se li va abalançar un mico per l’esquena i l’hi va prendre sense cap remordiment. Impressionant!

Des del cim, les vistes de la ciutat, del mar i la costa del continent de davant són realment impactants. No deixes de pensar quanta gent mor en aquest mar cada any i en la tragèdia que això suposa per a tantes persones i famílies. Quanta impotència sento veient aquest paisatge!

El dia de Gibraltar no vam treballar i a la tarda vam estar de relax total.

De Gibraltar vam anar a Màlaga, a poc més de 100 Km de l’Estret.

Quina ciutat més bonica! M’hagués quedat molt més temps! Vam entrar al centre pel carrer Larios on s’estava preparant la Passarel·la Larios Màlaga Fashion Week. Gent i més gent passejant i de compres.

Després ens vam trobar una enorme Catedral que va ser impossible fer-li una foto sencera perquè era enorme  i per la ubicació entre carrers que tenia.

Passejant sense gaire rumb ja sents que que t’està embolcallant una ciutat cultural.

I quan menys t’ho esperes, et trobes amb un enorme i ben conservat Teatre romà als peus de l’Alcazaba. It ‘s amazing! diuen els americans … Realment increïble!

Vam visitar la casa natal de Picasso i una exposició temporal de l’artista i va ser interessant. Davant la casa hi ha la Plaza de la Merced on et trobes una escultura retrat de Pablo Picasso assegut en un banc amb un paper i llapis a les mans. Aquí ens vam fer una foto de turista!

El dia següent va ser tot de navegació i això equival per a nosaltres a dia sencer de treball. Aquí ja vam veure el in crescendo interès dels passatgers per la nostra feina. Molts ja saben a hores d’ara que existim i fins i tot vénen a veure com evolucionen les obres dia a dia.

La idea d’oferir al client escriure un nom o frase en el fulard els va encantar. I és que a mi també m’agradaria que em personalitzessin aquell mocador del qual m’acabo d’enamorar!

Va ser un dia llarg però també emocionant pel feed-back amb els passatgers, una experiència compartida satisfactòria per ambdues parts.

Després de moltes hores de navegació rumb la costa francesa arribem a Marseille, la ciutat més antiga de França.

És una ciutat mediterrània i francesa a parts iguals. Té diferents atractius turístics i vam haver de triar.Vam passar per davant de la Catedral de Santa Maria la Major digna d’admirar. És una dels monuments més emblemàtics de la ciutat, al meu entendre. A prop de la Basílica hi ha el Museu de les civilitzacions d’Europa i el Mediterrani amb un edifici molt modern i bonic de veure. Però tot això ho vam aprofundir l’any passat.

Així que aquest any vam caminar estona al barri del port vell i després ens vam endinsar en el dels artesans i artistes i vam visitar tallers i diverses botigues, algunes d’elles amb sabons de Marseille i saquets d’herbes d’olor de la Provence que és molt típic en tota aquesta zona.

De Marseille vam navegar cap Villafranche-sur-mer. Aquí et venen a buscar amb una barca llançadora per portar-te a terra i això vam fer.

Vam anar directament a agafar el tren per anar a Nice. I al poc, ja ens trobàvem a l’avinguda de les botigues i ens vam deixar portar encuriosides una bona estona. Vam estar buscant una botiga de teixits per veure que tenien i hem portat algun teixit que veurem a la primavera com una de les novetats. Sorpresaaa!

Després vam anar directament al passeig de mar. Ja coneixia aquesta platja de pedres grosses peró em va encantar tornar. A més feia un dia de platja fantàstic.

De tornada a Villafranche, vam visitar una mica el poble encara que també el coneixíem de l’any passat de l’altre creuer que vam fer. Si vols saber més de l’aventura de l’any anterior pots clicar aquí. També va ser genial i vam aprendre moltes coses que ens han servit aquest any.

L’endemà vam anar a Pisa. Des del port vam anar a buscar un tren que ens va portar fins a Pisa mateix. Aquí vam fer el turista completament i vam fer les fotos tradicionals amb la torre inclinada.Y per acabar de ser típica jo em vaig menjar un riquíssim gelat.

Roma és una ciutat enorme. Així que, impossible de visitar bé en tant poc temps.Però poc, és millor que res. De tornada,cansades ens vam donar un bon descans abans de començar a treballar.

Napoli és l’última ciutat que vam trepitjar abans d’arribar a Barcelona. Una ciutat bruta i caòtica però amb encants que vam saber respirar passejant pels carrers.

A la tornada al vaixell vam descansar una estona abans de posar-nos a treballar.

Un dia sencer de navegació i treball va ser el que vam tenir al dia següent abans d’arribar al nostre port i desembarcar.

La veritat és que el feed-back dels passatgers va ser en tot moment molt positiu i en quan hem pogut fer les nostres valoracions, aquest aspecte ha estat un ítem d’alta satisfacció.

Gràcies doncs als passatgers d’arreu del món i a l’organització que ens ha tractat de forma exquisida.

Articles relacionats

“Per mi la llar és l’espai que em nodreix i m’inspira”

És un plaer compartir que recentment he tingut l'oportunitat de ser entrevistada per L’Asha Miró, gran escriptora, professional i meravellosa persona, i vull expressar la meva profunda gratitud per aquesta experiència enriquidora també a API Catalunya, grans...

LES FLORS DE SEDA

LES FLORS DE SEDA Qualsevol mocador o fulard pot ser una flor de seda. És una manera atractiva i innovadora de presentar una obra d'art en seda a algú important per a tu. Regales una flor, un mocador i si vols, també un poema. També es pot enmarcar o gaudir com a...

MOCADOR DE SEDA AL CAP

Has provat alguna vegada de posar-te un mocador de seda al cap? Deixem enrera l'estiu on hem provat de portar un mocador de seda com a pareo a la platja o lligat al cap i també entre els cabells de forma desenfadada. També hem vist com un mateix mocador el pots portar...

× ¡Hola! Soy Anna ¿Cómo puedo ayudarte?